ut med det gamla, in med det nya

dag 2 av packning och allmän rensning
jag älskar att rensa ut gammalt skit
och planera för det nya
jag börjar sakta men säkert inse att jag har sommarlov (!!!!!!!)
och njuter ännnu mer
typ promenader i solen
eftermiddagskaffe
alladeles för mkt tv-tittande på kvällarna
något jag inte hinner under terminens gång
damn I like it
ikväll tar jag det ett steg längre
träffar kickan och dricker rosé
bara för att vi kan liksom
och har sommarlov
imorgon tar jag och ella oss an det stora uppdraget att jobba på ett bröllop
jag är lite nervös
hon är lite nervös
men det ska nog gå
se till att inte spilla rödvin på den vita stora klänningen
det är nämligen bruden!
jag har nu när jag är ledig börjat läsa gamla inlägg som jag skrivit
mkt intressant för den som har tid
mest blir jag deprimerad och vill gråta
känns som att jag har det sjukt mkt bättre nu
mår sjukt mkt bättre och känner att jag funnit allt
det gjorde jag inte i höstas
usch
men nu så
nu är allt frid och fröjd!
nu fortsätter jag rensa
och dansar till the sound
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0