pm pm pm - mat mat mat

dagen inleddes med ett mysigt samtal med både mormor och morfar

dock inte samtidigt

vi växlade mellan

så att jag fick prata med både

och planera aktiviteter som jag ska genomföra med de både imorgon

morfar och jag ska handla

tänkte att mormor skulle städa

men det vet hon inte riktigt än

hoppas hon vill

hon gör det med den äran säger mamma

det litar jag på

och tar henne på orden

lyckades bryta den dåliga trenden med att inte kunna ta sig till måndagslektioner

idag var jag alldeles rätt

idag var problemet att jag inte förstod

den trenden får jag bryta nästa vecka

eller kanske redan imorgon

med stöd från tove så går det nog

min kära norrlandsvän

kör hemmaplugg tills det är dags för föreläsning

barnrätt

barnens bästa helt enkelt

tydligen ska man skriva det på tentan

då kommer man långt

först ska jag få ner mitt pm

till att endast bestå av 10000 tecken

kom precis på att man kan byta ut och mot &

och tjäna två tecken per not

mkt effektivt

trodde jag

och insåg att jag fortfarande har 1500 tecken för mycket

misslyckat med andra ord

nu ska jag ge mig an mitt pm

med en röd penna

och stryka allt som kommer i min väg

nästan iaf

min diskussionsdel rör jag inte

den är jag för nöjd med

adjöken fröken

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0