det är över

så var det över

och 26 har inte ens gått

jag är sjukt nöjd med allt

i alla fall det runt omkring

icke-ångest, lugn, bra pauser, inget facebookande

hur tentan blev

det återstår att se

unnade mig lite shopping på apoteket

much better än förra terminen

när jag shoppade kläder för hela studiemedlet

nu köpte jag bara nyttiga saker

och gick sedan till ica och unnade mig lite frukt och en tidning

det resulterar i en slapp förmiddag

framför tv:n med kaffe

vilket inte händer alltför ofta

snart ska jag göra världens godaste sallad

till en vän som antaligen precis lämnat in sin hemtenta och behöver lugna ner sig

yes

och ni

webbcamera är rätt roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0