fretag

idag är jag skabbig

skabbig juriststudent

jag använder sängen som skrivbord

har extremt fett hår

dricker kallt kaffe

vatten från gårdagen

och går runt i trosor

mest för att jag smröjt in mina lår med tigerbalsam

för att den jäkla stretchen, ok, flexen

gav mig träningsvärk

har bestämt mig för att gå dit nästa vecka igen

något måste det ju vara bra för

jag ska dock göra mig fin tills ikväll

då ska jag på norrlandsmiddag hos anna

då måste man vara fin

och ha nytvättat hår

det kommer jag ha

efter att jag spinnat

och gjort mig snygg

har tummat på det med ella!

då gäller det att hålla på det

tills dess ska jag få klart mitt pm

göra nyttiga saker

som

kanske städa

förbereda och planera nästa vecka

plugga saker som måste pluggas på

äta mat

dricka lite mer kaffe

varmt dock

gillar det mer

förhoppningsvis få ett paket från adlibris

med böcker

yey

och förhoppningsvis få ett mejl från favoptic om att de postat mina glasögon, hoppas hoppas hoppas

annars går jag mest runt

och njuter

solen värmer skönt i rummet

och höstångesten

den ser jag inte röken av

och kommer inte att göra det heller

för jag har blivit en harmonisk människa

(undrar om den kommer att komma nu för att jag skrev så? nej, jag tänker inte så.)

så det så

tänkte lägga upp en fin webcamerabild

det kan ju vara kul att roa sig med det

men sedan kollade jag mig i spegeln

och insåg att jag nog ska bespara allmänheten den synen

so long

au revoir

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0