måndag och vilken sådan

dagen börjar 06.15

morgonpromenad med kickan och kajsa

hunden kajsa alltså

tog oss ända bort till flogsta

sjukt kulinariskt

samma sak imorgon

fast då var vi min runda

som jag komponerat alldeles själv

sedan har det varit jag och samerna

dagen lång

eller iaf fram till eftermiddagen

då det var dags för föreläsning

terminens bästa föreläsning

repetition av immaterialrätten

mkt uppskattat

när jag kom hem så renskrev jag alla ant

i olika färger

det tyckte jag var roligt

sedan kollade jag på när ella lagade mat

för att sedan koka 20 kg korvstroganoff

till mig själv

och jäklar vad gott det blev

frågan är om jag tycker det i slutet av veckan

men idag var det iaf det

smaklig måltid

trevlig kaffestund

och god natt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0