nja, kansk inte sliten

mkt av min dags lycka
bygger på pappa olas små kommentarer på den här så kallade bloggen
så länge jag vet att han
och några till av mina närmsta läser
så är jag nöjd
han skriver mest korta
intetsägande kommentarer
men dem gör min dag
i allra högsta grad
idag undrar han hur det gick igår kväll
jo pappa
det gick bra
fantastisk hovmästare som skötte sitt jobb galant
och gjorde att vi i servisen jobbade sjukt effektivt
jag var med i spexet
hade ett lakan snurrat kring mig
och grönt julgranspynt runt huvet
jag var romare
mkt fint
jag pratade uteslutande latin
5 repliker
jag är nöjd med min insats
så, där gjorde jag pappas dag med hoppas jag
min dag i övrigt går i lugnets tecken
sovmorgon tog ja
yes, ingen morgonpromenad idag
det väntar jag med tills imorgon
ikväll i halv åtta hos mig ska ella göra chilibiffar
det gillar jag
mest för att
det låter gott
jag slipper laga mat
och för att det totalt förgyller min söndagskväll
puss

Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Klart man vill ha koll vad som händer i Supsala.

2010-10-11 @ 07:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0