nöjd

idag har jag

insett att det numera är mörkt när jag påbörjar min morgonpromenad

insett att jag sover rätt dåligt på nätterna

misstänker att det beror på att jag är ivrig över att få gå upp

tröttnat lite på samerna

haft en förträffligt trevlig

och lite ineffetkiv eftermiddag med lusen

tränat extremt hårt och insett att spinning är min lycka i livet

BESTÄLLT NY TELEFON

vilket gör mig lycklig

så lycklig att jag typ hoppade i en timme innan jag lugnade ner mig

fixat fantastiskt fika

ost, ostkaka, kaffe

fått morrissey att lyssna på tills jag spyr

och till sist haft fantastiska diskussioner med tove

djupa sådana

mycket uppskattat

mening var att vi skulle hemtentapeppa

resultatet blev nog det trots allt

imorgon kör vi

men vi får inte prata om hemtentan med varandra

vi får ej beröra den rosa elefanten i rummet

men det är det ju ändå aldrig någon som gör

nu ska jag återigen sova

för att gå upp

och ta en morgonpromenad

peppar redan

nörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0