peer review

idag får jag ett pm skickat till mig

som jag skall läsa

och sedan peer reviewa

ingen vet egentligen riktigt vad den innebär

tror att det ska vara som någon slags hjälpför vilsa pm-skrivare

och en käftsmall för oss som tror att vi har koll

ligger bra till

eller anser att ens åsikter går fram på ett bra sätt

vilket som

detta skall skrivas under ett dygn

1700 tecken

går på en pisskvart

det skall göras ordentligt

med hopp om att även jag får lite konstruktiv kritik ang mitt pm

det skall vara av godtagbar kvalité

tänk jag hoppas alltid att allt jag gör

är av godtagbar kvalité

annars vore det lite jobbigt.

anywho

irma och jag gjorde wok igår

eller jag wokade

och irma gjorde sallad

LYCKAT

det ska vi göra igen

idag har jag tagit på mig kjol

för att få känna mig lite extra fin

det är ju trots allt onsdag

shit det är roligt med webkameror

det tycker iaf jag


Kommentarer
Postat av: idaslida

duu är snygg, och jävligt saknad! nån inplanerad hemvisit? om jag inte hade så jävla mycket å göra skulle jag ta första bästa tåg till dig. nu får jag nöja mig med att undvika allt som har med dig å göra för att inte sakna allt för mycket! <3

2010-10-13 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0