post herrmiddag

mitt lag var fantastiskt
halva inne
jag var fantastiskt
tillsammans så fantastiska
att vi vann
lyckan var total
så jag firade
lagom
men jag firade
ramlade i trappan
vilket resulterar i svullet knä
och ont vad
jag dansade natten lång
iaf till 02.00
i alladeles för höra skor
vilket resulterar i onda trampdynor
man ack vilket kväll
nu har jag vaknat
och insett att jag knappt kan gå
eller har något i min kyl
vispad grädde med jordgubbar
oststavar
sur mjölk
inget kaffe
jag orkar inte
nu åker jag och handlar massa mat
behöver luft
sedan måste jag plugga
hela kvällen
mysigt
imorgon ska jag och min vän elisabet plugga hela dagen
vi ska ha två matlådor med oss
på den nivån är det
puss

Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Skönt med lite bakfylla.

2010-10-24 @ 13:22:40
Postat av: Elinpelin

nej.

2010-10-24 @ 14:23:25
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0