studier i renbeteslagstiftning

shit min gårdag var bra

lyckorus ända tills jag somnade

att prata med höna och anton ar guld värt

om inte annat för familjekänslan

även om vi har en fin familjekänsla i korridoren med

vi peppade bla mig till att åka hem

när anton fyller 20

vilket jag måste få att funka

trots föredragning som skall betygssättas veckan efter.

det borde gå

det måste gå

jag vill att det ska gå

har redan börjat kolla tågbiljetter hem

trots allt mindre än en månad kvar

lyckorus igen

jag och samerna har börjat prata idag igen

efter ett och ett halvt dygns uppehåll

vi klickar

vissa stunder

andra inte alls

om en vecka, drygt, skiljs vi åt

förhoppningsvis för alltid

planerar inte att syssla med samerätt

när jag blir stor

och har en jur.kand.

nepp

lyckorus två är att linnea kommer

till mig

till uppsala

sista helgen i november

långt kvar

men ändå

jag saknar henne

massor

shit.

mkt att glädjas åt nu

det gör studierna mkt mkt lättare

imorgon ska jag få jobba

lite det jag gör bäst

severa seniorer

back to where it all started

ett år sedan jag invigdes

mysigt.

peppa

oj, nu ropar samerna

shit

skynda skynda

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0