var det allt?

tyckte det var konstigt att jag inte fick ett enda sms igår kväll

nu startade jag om den

och det visar sig att sms kommit

men jag har liksom inte fått dem

och nu vill inte telefonen starta

pappa, kan jag få en ny?

det behövs

fortsätter på tidiga mornar

morgonpromenad

sedan köksstädning

och städdag på snerikes

kul jul

och så måste jag få någon jävla kolla på samerna

nu känns det nämligen som att jag har noll struktur

vilket jag nog har

igår träffade jag jessica

vi har nog inte suttit ner och pratat ordentligt

på typ ett halv år

puss


Kommentarer
Postat av: mini

om de finns kvar i november tar jag med mig några tuttar upp till dig!

2010-10-04 @ 15:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0