breakfast in bed

mamma är åter i k-holm

jag är åter i mitt vanliga helglunk

träning

plugg

osv

ikväll det veckoenliga halv åtta hos mig

det uppskattas en dag som denna

i övrigt var det mysigt att ha mamma här

kvalitetstid om något

nu inväntar jag bara nästa gäst

när det nu kommer

och vem det nu är

om tid finnes vill säga

ont om sådant framöver

uppbokad till november

tyå veckan innan tentaplugget drar igång

då har jag lite tid igen

kul

en helg ledigt

på tvåa månader

måste nog fixa det på någpt sätt.

ajöken


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kommer förbi vid tillfälle.

2010-09-26 @ 11:20:17
Postat av: Elin

snälla, gör det!

2010-09-26 @ 17:21:11
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: iza

kan bli jag det!!!

2010-09-28 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0