en tanke bara

häromdagen så insåg jag en sak
att det är inte mycket som jag saknar här i uppsala
jag har det mesta
och det jag saknar
har jag antingen
funnit substitut för
bytt ut
struntat i
eller försett mig med
familjen är det ju dock lite svårare med
dem är svåra att finna substitut för
byta ut
eller strunta i
så dem saknar jag mest
men glädjer mig egentligen mest över att göra det
för att jag vet att det alltid finns vid min sida
stöttar mig
och älskar mig
egentligen är det ganska skönt att ha dem på lagom avstånd
vi är ganska lika
jag och min mamma speciellt
att ibland finns risken för både irritation och bråk
visst lyckas vi med det via telefon
men när vi ses undviker vi det
för att vi ses så sällan
och vill ta tillvara på den stunden
om en vecka fyller min mamma 45 år
när hon fyller 50 ska vi åka till usa
det har hon sagt sen jag var 5
jag skulle älska att kuna fira hennes födelsedag med henne
men mina studier tillåter inte det för tillfället
men jag har fixat det för henne
och för mig
presenten är klar
och allt
höna, du måste bara skriva kortet!
det var bara det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0