GRATTIS MAMMA!

lördag
en dag utan plugg
förutom lite renfakta
annars har jag bestämt mig för att inte plugga
av principsak
annars är jag lite deppig
trött
och saknar mamma
mest för att hon fyller år
och för att jag inte kan fira födelsedagen med henne
det hade varit fantatiskt
hon har bakat tårta och allt
men men
ikväll har jag avancerat till att vara hovis på snerikes
det gör lite min dag
nu ska jag göra ett undantag
och läsa lite sakrätt
och stryka under med mina nya överstrykningpennor
juristlycka


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Anne-Lie eller Hanna på fotot?? Pappa/Ola

2010-09-12 @ 15:12:24
Postat av: elin

hahah, bra fråga`!?

2010-09-12 @ 16:12:33
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: iza

hej höna liksom

2010-09-13 @ 16:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0