i farten

jag insåg precis att jag inte har någon tid
för tillfllet kanske
men inte sen
miniref skulle komma
vilket jag skulle älska
men ack
den helgen hon föreslog
då skriver jag pm i sista stund
den jag förseslog
då skriver jag på ett nytt pm, med endast 21 dagar mellan utlämning ocg inlämning
efter det var det föredragning
måste alltså ha helgen till det
herrmiddag en helg
tentaplugg
tenta
och tadaa 
JUL OCH JULLOV
hur ska man hinna?
idag tar jag mig tid
att tvätta mängder av tvätt
småstäda lite
masspluggga
träna
ikväll ska jag och kickan utbyta kunskap
jag min bristfälliga kunskap inom eu-rätten
och hon i analyskunskap
tycker det låter utomordentligt.
nu fortsätter jag

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugn. Du hinner.//pappa Ola

2010-09-22 @ 15:34:19
Postat av: Elin

tack pappa, jag ska försöka!

2010-09-22 @ 20:59:17
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: iza

snygg jävla bild!!!

2010-09-23 @ 18:18:35
Postat av: höna

näsa!

2010-09-24 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0