studier ja

svettas gör jag
mest för att det är varmt ute
varmare
än vad man kan tro
pälsar på mig gör jag varje morgon
och står sedan där med niagarfall nedför rygg
och observera, även ansiktet
mkt osmakligt egentligen
men vad ska jag göra åt det?
trivs bra med mina extrema rutiner numera
plugg
plugg
plugg
lite träning
ev lite kaffe därimellan
måste verkligen göra något mer
igår ex hade jag och irma tv-kväll
shit vad mkt bra program
tv is the shit
solen förgyller dagarna
och gör det lite lättare att gå upp
även om jag varje kväll ställer in mig på en morgonpromenad och struntar i den
för att sängen är skönare.
tråkigt men sant
nu kallar åter marknadsrätten
som jag gillar mest för att boken är så lätt upplagd
man får ju nöja sig med det lilla
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Låter trevligt. Kommer upp någon gång och njuter av en TV kväll på Triangeln. Först ska vi klara av katastrofdagen. (11 sept) // Pappa Ola

2010-09-07 @ 13:03:46
Postat av: Elinpelin

Du är välkommen pappa!

2010-09-07 @ 18:20:46
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0