*3

det är inte alla som lyckas boka in tre roliga saker på en kväll. här går man nästan hela sommarlovet och tråkar, sen händer allt. det roliga är att man inte kommer på att allt sker på samma dag förrän typ dagen innan. idag var sakerna:
- ut med sofie, vi skulle firas hennes körkorts ettårsdag
- middag med rosies mamma vilket jag lovat och velat sedan jag och rosieposie became close
- träning, inte vanlig friskis utan gympan, har fan inte kört ngt bakåt på två månader vilket gör att min abstinens håller på att koka över. JAG VILL KÖRA NGT BAKLÄNGES.

ja, min dag blev alltså helt fucked up. äta ska jag göra med rosie och hennes mamma samt erikssons och sedan ut, hoppas jag hinner.
idag var det träningen som jag fick skippa vilket gör ont i mitt hjärta. allt hinns inte, verkligen inte idag, även om jag som tidsoptimist i detta fall hoppats det.

med hopp om en trevligt och fittigt stressig kväll

/elin

Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dig din tönt! <3

2008-08-08 @ 18:26:09
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0