Allt som jag känner

I helgen har jag fyllt 18 år, detta firades 24 h i streck.
  • Allt började med rosa pantern. Den dryga 18-åringen, den dryga 40-åringen och den knappa 25-åringen gjorde stan osäker.
  • Med pompa och ståt sjöng familjen Ja må hon leva på morgonen den 5:e juli
  • Lusirma kom för at göra stan osäker och fira mig.
    -Vad ger man till en kvinna som redan har allt?
    Svar: Tur
  • Vad gör man på sin födelsedag om man inte firar sig själv? Jo, man firar någon annan, i det här fallet therese som föddes dagen efter mig.
  • Resten av de 24 h som jag faktiskt fyllde år kan i vissa fall vara svåra attt sätta ord på
  • 7 fulla brudar duschar, bakar pizza och rakar fittan.
  • Sen hemkomst och tidig uppgång går inte ihop, lägg till en jävla bakfylla och dagen är fulländad

Kommentarer
Postat av: hanna

det där med sången på morgonen. familjen sjunger hellre än bra. jag undrar om vi nån gång kommer lägga av.

2008-07-07 @ 17:16:21
URL: http://hannakako.blogg.se/
Postat av: lus

HAHA 7 fulla brudar duschar, jag fick tänka efter jäviligt länge för att fatta, haha.

2008-07-23 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0