GLAD

För tillfället så är det de små sakerna som för mitt liv frammåt, jobbet tar på krafterna, så som pensionärerna får jag se fram emot små saker.

  • I helgen kommmer irma lus söta flickor väljer att ta en bild på en brygga, någonstans i nyköping(berättelsen och irma och mig kommer en annan gång), det gör mig glad
  • JAG FYLLER 18 FUCKING ÅR I HELGEN, det gör mig glad
  • Jag får födelsedagspresenter, fan vad jag älskar när människor köper saker till mig, det gör mig suuuper (vem fan använder det klyschiga ORDET?)GLAD
  • på måndag kommer hanna hem, kvinnan har ju varit borta i ett år, det gör mig glad
  • Idag hade jag min lilla uppkörning, inte en så glad sak i sig men att den faktiskt är klar och att jag är ett steg närmare att få köra själv dit jag ska, gör mig glad
  • På lördag kan jag köpa 3,5 till irma på konsum och på så sätt göra henne full, arma smala unge blir full på det, det gör mig glad
  • Ida gav mig fina presenter igår, det gjorde mig glad
  • Att jag har 6 veckor kvar att jobba gör mig mindre glad, tanken på att pengarna praktiskt taget rullar in gör mig glad
  • Att mitt arbete är det mest monotona (jag räknar det inte som variierat bara för att jag ena minuten lägger upp byxor och den andra toppar) man kan ha gör mig bara uttråkad, men att jag snart slutar, definition på snart kan ju diskuteras, gör mig övderlycklig.

HAN SA ATT HAN VAD GLAAAD!

Kommentarer
Postat av: ida

hur i helvete gick lilla uppkörningen då unge? <3

2008-07-04 @ 10:30:12
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: iza

haha, han sa att han var glad. hör du det? han var glaaad

2008-07-13 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0