fall

idag är det en dålig dag
tröttheten är sövande logiskt sätt
vädret är bajs
magen är konstig
gunilla är kosntig på franskan
vet ej vad hon säger själv
huvet värker
jag är tjurig
dagen höjdpunkt var damsugaren jag åt på 5 s
alla goda ting är små som sagt
jag tror att mensen är på väg
men vad vet jag
kan vara vanligt jävla höstdepp
trodde jag hade mkt
tills iza upplyste mig om motsatsen
jag är beredd att hålla med
därför ska jag skita i allt, lite iaf

igår läste jag i min bok sent in på kvällen
till 00.00
det är en mkt bra bok
åse heter den
sådana böcker gör att man funderar på att bli bokmal
dock väntar ett nytt greysavsnitt
känns som att dagen kommer att få en bättre kväll

nu funderar jag på att testa mina nya jackor och mina nya skor och bara gå runt i mitt rum och känna mig lite fin


jag har tröttnat på att vara likadan


Kommentarer
Postat av: iza

du borde lyssna mer på mig

2008-10-13 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0