oh happy day

klockan är kvart i fem en måndag
och jag bär pymas
jag har hunnit träna, varit i skolan samt duschat
bra dag
nu ska jag plugga
sedan njuta av en ledig kväll
typ sådan som jag inte upplevt sedan jag gick på högstadiet och inte hade ngt att göra
jag njuter
plus att det serveras rotmos
dagen är gjord
så också alla bestyr
detta verkar bli en hektisk vecka
med undantag för idag
imrgon ska jag till farbror tandläkaren
han ska bedöva mig
-är innan bedövningen kan sitta i ett tag
jo visst
slappkäft kommer jag att bli
kul jul
smärta inför nålen känner jag
usch
men annars leker livet
puss

Kommentarer
Postat av: Rosie Caldwell

hej du! jag alskar dig jag med! Din blogg ar ocksa kul att lasa!



vi ses imorgon min van!



tusen kramar

PUSS

2008-10-20 @ 21:24:07
URL: http://rosiecaldwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0