je crois...

igår behövde jag inte visa lägget på lilla, trots att jag hade det i handen.
ville gärna tro att det var för att jag ser äldre ut(dock itne för gammal!)
kan vara så att han känner igen mig sedan tidigare, men nej, jag skulle itne kalla mig själv för en stammis.
en grej kan ju vara att han inte märtke att jag gick inte, inte troligt dock då han hejade lite så där allmänt på mig.
eller så var jag så full att han faktiskt kollade på leget och jag inte kommer ihåg det(????)
jag vet inte vad jag tycker är bäst
ett konstaterande helt enkelt

ps
fortfarande illamående
ska äta mormors kladdiga chokladkaka för att bota det
nu när jag skriver det låter det dock som en ganska dåöig idé
men vem bryr sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0