potatisar likt jättar

12 h sömn
smärta i halsen, skulle vilja likna det med att man stoppar ner två stora potatisar i halsen och varje gång man sväljer tar dem en runda som smärtar i halsen och i öronen
mormor lagade frukost (brunch?) til mig nyss, det var gott
mannagrynsgröt på riktigt mjölk och fyra mackor. det var gott
undrar va gi säger om det

min hals gör i alla fall ont och det ger mig ångst
framförallt för att jag antagligen inte kan träna ikväll
jag var på för ikväll, skulle även få träffa ida och phille var det tänkt, hade varit roligt, men än vet jag ju ej
skulle det vara så att jag blir värre så skjuter jag mig helt enkelt

poff
poff
poff


nej, men nästan i alla fall
jag vägde mig igår
det var inte kulfunderar på att bli magjuk eller ngt

mormor anser inte att man ska åka till turkiet, för där blir nämligen alla som åker dit MAGSJUKA, ja alla verkligen. Så dit ska hon aldrig åka. då säger mormfar att han och hans gubbgäng tänkt åka til och gofla i vär.
Bra säger hon då, då kaske du blir lite smalare. snällt
och till mig säger morfar att jag är för tjock för att bli flygvärdinna, elelr fet var oret han använde

2x-3x
    x

Kommentarer
Postat av: iza

men elin, vilket aneroxia-inlägg..

2008-09-21 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0