ps i love you

känns som en oändlig bloggtorka
eller enormt ointresse
skulle kunna skriva att jag idag
pluggar
ätit frukost
druckit te
pratat med farmor
plockat lite
men det gör jag liksom inte
inte tillräckligt roligt
skulle kunna fortsätta med att skriva att jag ska
fika med murre idag
träna
fortsätta plugga
sukta efter grillad korv
men det tappar sin charm det med
nu fick man ju det sagt
borde kanske ge mig ut för inspiration
detta har liksom tappat sin charm
prioriterar annat nuförtiden
vad vet jag inte
palla
orka sätta på datorn
kan bero på lov
eller ointresse
vi hoppas på intresse snart
tills dess
några sådana hära töntinllägg
men det kan ju vara kul det med
det här med att klaga är ju min grej
precis som personangrepp
wach out
pure salvation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0