just can't get enough

idag suger vädret hårt
regn regn regn
usch
sista men kanske inte det minsta kvar att göra
en liten reflektion av kursen bara
välpa eller hjälpa
eller något liknande
svårt att analysera en kurs bra
visa vad man kan
visa vad man tycker
ja, typ så
inne på det här med upprepningar
dagens roligaste var när anna-karin tyckte att mitt tal var mycekt välarbetat
-du måste ha lagt ner mycket tid, så där bra blir det inte annars
kanske skulle jag bli talskrivare?
verkar ju vara min grej
anna-karin skulle bara veta
betygsångesten känns total
mest för att man inte vet allt
med säkerhet
usch
idag förgylls min vardag med lite franskhäng
fika fika fika
kaffe och kaka
mysigt
har värmt upp med vår film
planerar att visa den idag
om omständigheterna tillåter
tjoho
två lediga dagar på det här
mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0