real housewives

sommar sommar sommar
njuter mest av solen hela dagarna
trots allt semester i en vecka
på måndag börjar allvaret som sagt
imorgon semestrar jag och höna till vingåker
för att mysa med mormor och morfar
kan vara bra att göra ibland
lugna ner
ta igen sig
sedan midsommar
årets mest överskattade högtid
näst efter valborg
dock gillar jag traditioner
vilket betyder läppe på dagen
något som inte är överskattat på något vis
tradition bara
sedan lång tid tillbaka
har alltid föreställt mig när jag kommer dit med man och barn
kunde ju alltid börja med en pojkvän
men med tanke på att denne inte existerar så är höna min date för dagen
jag är inte bitter
inte på något vis
nu ska jag sova
eller iaf vila mig
att fotograferas
(ngt jag gjort idag)
och sofiep du hade rätt, hon (hanna) fick en att känna sig bekväm
ida hade fått en fotografering i studentpresent och jag fick vara med
riktigt lyckat!
och kul
även jag kan
så att säga
bon nuit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0