sista sentimentala onsdagen

onsdag
studentvecka
pissväder
garagefest @ fredde
lycka lycka lycka
ikväll ska vi visa vår kära lärare vad vi går för
mohahahah
på tal om lycka
skatteåterbäringen har kommit
lycka lycka lycka
så här i studenttider
i dessa tider kommer även en liten ångest
som knackar på dörren
nu var det slut ja
slut på gymnasiet
usch
början på det nya livet
det började igår kväll
fick sitta och klämma ida på låret för att inte börja gråta när jag tänkte på att jag flyttar
fick kolla kaffebönornas film när att jag insåg att vi splittras
för att jag är så jävla senimental
usch
pappa insåg nog något igår med
att det kommer att bli tyst när jag flyttar
- det är ju bara elin som pluggar med musik
jo visst
höna kommer att sitta i ett tyst hus'
de kommer att få ta ut henne ur hennes bubbla när de kommer från jobbet
stackars höna
som jag kommer att sakna henne
s
puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

SOM JAG KOMMER ATT SAKNA DIG!

2009-06-10 @ 15:06:02
Postat av: ref

TACK ÄLSKLING!

2009-06-10 @ 15:14:19
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: hanna

nu började jag gråta. det är sånt jag får göra, för i min bubbla blir jag fast.

2009-06-10 @ 18:39:45
URL: http://hannakako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0