röker fyra cigaretter i rad, inget gör mig glad

män som hatar kvinnor
elin som gillar filmen
läskig
för ett tag var systrarna tvungna att krama varandras händer
thai
besök hos fröken elin i nya lägenheten
me like, me like
finare lägenhet får man leta efter
godaste muffinsen
hallon & vitchoklad
jag kommer tillbaka!
med kanelbullar då förstås
åt precis nogger mint
höga förhoppningar
besviken
inte mer är 3 toasters av 5 för den
bilderna från galan börjar komma ut
diksussionen är igång
hittar diverse fina
denna kommenterar jag ej
frotte
denna gillar jag dock
hanna och jag
hittade denna vackra bild på ansiktsboken
julia den spillevinken lägger upp fräcka bilder
finns värre men dessa väljer jag att sensurera
iza
söta flickor
gillar att mina, och jag citerar, "pattar" är taggade på bilden
tack för detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0