stop right now

gud vad trevligt det var igår
lenas matlagning som jag sett fram emot hela veckan uppfyllde alla förväntningar
presenten, marimekkoskålen och fickspegeln var uppskattade
mkt kul att höra
semlor med rosa grädde
mums
dock var inälvorna godast
*internt*
*bakis*
natten var intressant
dum som jag är så skickade jag en massa sms när jag kom hem
varför vet jag inte
på något konstigt sätt så lyckas jag alltid blir som mest packad då jag klivet över tröskeln till mitt hem
likaså igår
men va fan
det var det värt
trevligt sällskap och goda tankar
och kvällen var gjord
morgonen mindre rolig
idag har jag för övrig hört min mamma använda mitt uttryck skjut mig
för första gången
intressant måste jag medge
härligt att hon tar till sig ungdomskulturen
och dess slang
nu ska elin ta och ta tag i sitt liv
lite plugg
lite träning
lite frisk luft
lite konversation
lite uppdatering
härlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0