återigen

jag har en ny mobil
eller bättre begagnad
pappas gamla rättare sagt
min fick en cp-skada
dock förstår jag mig inte på den
inte alls
pekpinne och allt ska man ha
kan knappt skriva sms
jag har lämnat in min pm3
lycka lycka lycka
jah har köpt en gasqueklänning
köpt biljetter till hoffmaestro på stocken
handlat på lidl
lidl-besöket var dagens mest värda
typ
nu ska jag plugga var det tänkt
och äta saffransbullar
med mandelmassa i
och polkatryffel
det ni
den låg nämligen i påsen hemifrån
måste även lära mig telefonen
på något vänster
skrev precis ett sms till fiza
det tog fem minuter
jag orkar inte
pekpinnen kan dö

vill ha mer mysfika
så här såg vi ut igår
en bakis och en med skitigt hår
precis som det skall vara en söndagförmiddag
mer tack
observera mina tre diskborstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0