nununu

väntar fortfarande på bomben av biverkningar
än så länge bara smärta i överarmen
det kan jag leva med
lite trötthet känner jag med
men det tillhör min vardag
idag läser jag
och har föreläsning
c'est tout
kick off med Kontaktdagen framåt kvällen
kan bli kul
nu känns huvudet mest som majs
typ
mitt övningstentaplugg går mest ut på att planera och strukturera det riktiga tentaplugget
det är väl i och för sig bra
sedan hur mycket man lär sig är en annan femma
jag inbillar mig att det ger mycket
jag måste ju trots allt ha lite koll för att struktutrera upp min kunskap
kom förresten på häromdagen att det redan är november
snart en termin avklarad
usch vad tiden flyger förbi
på gott och ont
här lever man i sin bubbla och då flyger tiden förbi
9:e december har vi vår sista schemalagda tid
en föreläsning
sedan är vi lämnade åt slumpen
innan det ska jag ha lämnat in min PM
kul
den ska då betygsättas
sedan tentapluggar jag i två veckor
skriver en perfekt tenta
och åker hem för att fira jul
i två veckor
innan det är dags igen
vårtermin vad det ja'
100 dagar kvar till vinter-OS tydligen
jag hatar när människor planerar saker efter jul
juletid är heligt
man ska ha den som en milstolpe
på juldagen får man planera resten av året
så tänker jag
jag gillar dock inte att jag missar så mycket av julen
får liksom bara en halv dags julmys
den 23:e
kan redan smygkänna lyckan jag kommer att finna på kvällen den 23:e
förhopnningsvis nöjd med tentan
och ett jävla lugn
då är jag hemma
en fantastiskt stämning I wish
men för att julen någon gång ska komma så måste jag plugga
typ nu
NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0