söndag

min personliga åsikt är att halloween är överskattat
precis som valborg i april
och midsommar i juni
man förväntas ha så himla kul
vara så himla full
samt ha lagt ner massa tid och pengar på att få det sådär extra roligt
jag tror inte riktigt på det där
visst man kan ha väldigt trevligt under dessa högtider
men det kan jag ha vilken annan kväll som helst
exempelvis på måndag
helt vanlig måndag
utan några som helst förväntningar
jo visst, vi har förväntningar
men dem går inte att jämföra med dessa alla studenter hade igår
helt vanlig måndag
fantastiskt
därför struntade jag i halloween igår
gick ut och åt och hade trevligt
varför inte liksom?
idag är jag pigg
sovit gott
lipar åt alla bakispeople
även om jag vet att det lika gärna hade kunnat vara jag
jag mår i alla fall bra idag
det är huvudsaken
det firar jag med en promenad i kylan
och brunch på snerikes
puss

Kommentarer
Postat av: Makkakkakakungou

YEAH! :D

2009-11-01 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0