svisch

min spis skiner
hela mitt kök praktiskt taget
jag tog tag i det här med städning
jb tog på krafterna men jag lär inte ha flera imorgon
lika bra så att säga
tristessen blev för mkt
jag åkte helt enkelt hem
stopp tog det
skulle påstå att jag är klar
men det är jag inte
det var det här med en klämkäck avslutning
den kommer jag inte på
tänkte att min pm-coach skulle hjälpa mig
hon vet inget om juridik
men hon kan vara kritisk (läs fittig) mot min text
det är alltid bra
med tanke på att min rättande lärare är likadan
att skriva juridik är numera min bibel
näst efter lagboken
planerar min adventsfika för tillfället
besök uppskattas som sagt alltid
inte ofta här ute på vischan
ingen jävel orkar trampa
fräken fräken tar dock bussen ibland
på söndag gör både makkakakakungo och hon det
första advent
fuck tiden går fort
jag hinenr liksom inte med
god jul

det här skulle alltså vara över ett år sedan?
ja sa ju det
fuck

Kommentarer
Postat av: iza

åh

2009-11-28 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0