andra bullar

mitt bak blev så lyckat
godare bröd får man leta efter
får se vad fröken fräken tycker om det
hon ska steka pannkakor till kvällen
grädde och sylt
jag längtar
8-17 dag idag
känns sådär måste jag erkänna
dock skönt att vara uppe med tuppen
får liksom ut mera av dagen då
duktig flicka som pappa skulle sagt
annars bara extremt mkt att göra
tillät mig dock en paus i studerandet
bara en kvart
sedan återgå till österrikiskt rättsfall
yttrandefriheten är ju trevlig
ganska behagligt att sitta och se på människor som går förbi utanför fönstret
ja, jag sitter inte i min källare
där finns inte mkt att se
sitter på snerikes
dock kan de ibland bli intressantare än rättsfallen
ögonen dras lätt till förbipasserande på gatan
nackdel men en trevlig sådan
det är ganska uppenbart att jag inte vill plugga mer nu
därav den långa skriften
ack ack
men iaf
jag är lite sorlig ibland
det får jag vara
och jävligt bitter vissa stunder
men det kan jag leva med
på tal om ingenting bara
puss

Kommentarer
Postat av: iza

men elin, vi kom ju fram till att vi icke behöver vara bittra över 'det där'! haha

2009-10-09 @ 13:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0