back

om jag var uppe och tränade imorse
det var tidigt
men skönt
lite nöjdare än om jag inte tränat
MIN MOBIL FUNGERAR IGEN
vill inte tänka på om det var så enkelt att bara stänga av den
och sätta på den igen
men den funkar iaf
lycka
nu kan jag äntligen smsa igen
hoppas
jag förbannar mobilen om den inte fungerar hela dagen
och i fortsättningen med för den delen
har besämt mig för att hoppa inspirationsföreläsningen idag
hem för att få lite saker gjorda
catch up
göra någonting nyttigt
slippa stressa som en idiot!
hoppas fortfarande på ärtsoppa och pannkaka ikväll
även om jag insett att det inte hinns med
får nöja mig med pubrundan
det går inte riktigt ihop med mitt nya liv jag började häromdagen
men alkohol räknas inte
har jag bestämt
jag har börjat dricka c-vitaminbrus
tagit tag i träningen
börjar känna mig pluffsig
lönnfet
än så länge har det hållt tre dagar
usch vad jag kommit ur spåret här i uppsala
ska dock inte klaga
hej hopp

Kommentarer
Postat av: iza

HADE DU INTE TESTAT ATT SÄTTA PÅ OCH STÄNGA AV DEN??? HAHAHAHA

2009-10-15 @ 09:30:47
Postat av: elin

NEJ DET HADE JAG INTE! dumhuvud jag vet!

2009-10-15 @ 09:31:32
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0