cp

jag hatar motvind
efter vad som kändes som en timmes cykling var jag äntligen hemma
man står praktiskt taget still vissa stunder
jag hatar också att min mobil är cp
liten upplysning bara
det är min del är fel på
kan inte ta emot sms
bara skicka
och ringa
FRUSTRERANDE
jag slutade räkna timmar och åkte hem tidigare idag
nu äter jag ravioli med gårdagens makaroner iploppade
äter endast konstig mat nuförtiden
inget normalt som potatis och köttbullar
bara lasagne, köttfärssås, pannkaka, korngryn
sådan som är enkelt
och för att jag inte vill lägga alla pengar på dyr mat
jag gillar ju knäckebröd
dock lever jag fortfarande på mamma och pappas matlådor
mycket mycket smidigt
ida skulle äta kotlett
det lät gott
därför går jag till stocken på fredag
för lite normalmat
vad jag äter imorgon vet jag inte
det beror på vad jag dricker ikväll
funderar på att vara fikahora imorgon
ofvandals ligger farligt nära bibblan
det visar sig
nu peppar vi
adjö

Kommentarer
Postat av: nyberg

ja fyfan motvind är först på min hatlista. TACE CAREE BABE

2009-10-13 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0