fridayfridayfriday

i natt drömde jag att jag glömde min sångbok
kom på det när jag var på snerikes
pappa (bodde antagligen hemma) fick komma med den
efter att jag ringt i panik
hulkat och skrikit
jag fattar inte
borde kanske tänka mindre på den
men nu är dagen här
SÅNGBOKSFEST
nu äter jag gröt
sedan jag ska skriva pm effektivt i tre timmar
sova en timme
sedan svida om lite
idag ska jag unna mig taxi hem
bara för att få ett så bra avslut som möjligt på kvällen
och lägga en bra grund för morgondagen
HEM-HEM <3<3<3<3<3<3<3
min och saras date igår blev väldigt lyckad
snerikesburgare och überchokladganasch
mumma
världens bästa servitris hade vi med
vi blev kvar ett tag och lekte lekar och myste lite
verkade som övriga var kvar till fem
det hade vi inte orkat..
men alltid lika roligt
trivs mycket bra i saras sällskap
gud vad vi analyserar
älskar det
nu ska jag äta marabouchoklad och peppa!
och just ja PM
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0