hemmatisdag

jag har inte ens påbörjat kvällens plugg
har precis avslutat eftermiddagens
och jag vill inte
jagvillututochdrickaölochdansa
uschuschusch
träna ska jag minsann göra iaf
om jag så ska sitta hela natten sen
har läst mig fram i seminariehäftet
helvetet väntar
skulle jag vilja påstå
sa jag att jag var en fittig juriststudent?
lyckan ikväll är melihas brownies
som irma så snällt lämnade kvar
ska nog ta mig en på en gång
det gör mig lite gladare
något som skulle göra mig mycket glad
är om jag skulle komma en låååång jäkla bit på mitt pm imorgon
ska göra klart seminariet ikväll
om jag så ska sitta tills ögonen blöder
bara för att
pina mig
straffa mig
eller något i den stilen
nu måste jag sluta vara bitter
BITTERFITTA

Kommentarer
Postat av: linnéa

fyra dagar kvar älskling;D

2009-10-20 @ 17:39:26
URL: http://linneafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0