luften gick ur

ida är avvinkad på stationen
vi har avverkat en helg i varandras sällskap
jag älskar det
man vänjer sig fort vid sällskap
har sagt det förr men säger det igen
skulle gärna ha henne här jämt
man kommer fort in i gammalt lunk
gamla vanor
gamla tankar
det gillar jag med
nu ska jag återgå till mitt uppsalaliv
diska
plugga
tvätta
städa
veckans lycka är nog ändå pubrundan på tisdag
jag laddar laddar laddar
räknar även med fantastiskt dansande med fröken fräken i helgen
ja, jag syftar på dig waterloo
om tre veckor kommer jag hem
hem till mitt gula hus
skum känsla
snart snart snart
här i supsala flyger tiden förbi
mkt roligt innan det
bla besök från irmalus
jävla asienresenär
men gud vad uppskattat sällskap
idas känsla sitter fortfarande i väggarna här
uppskattat det med
ska nog äta upp hennes chips ikväll
träningen hoppar jag
har en massa att göra
studerandet får gå först
imorgon ska jag än en gång mysa på potter.bibblan
ja vi kan kalla det så
först måste jag bara strukturera upp hela veckan
au revoir mes amis
au revoir ma meilleure amie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0