macka

så har irma börjat sin oändlinga resa
mot thailand
lite avundsjuk är jag
blixtvisit om något
men ack så värt
som jag saknat henne
vid tre imorse vinkade jag av henne
då hämtade taxin henne
typ imorgon bitti/natt är hon i thailand
som sagt
oändlig resa
tänk att jag vänjer mig vid sällskap lika fort
varje gång
än en gång tillbaka till verkligheten
som jag flydde för några timmar
tisdag idag
hemma ska jag vara ikväll
tror nästan att det är första gången sedan jag flyttade hit
den kryper nästan i benen
men jag måste
måste plugga
och träna
det klarar jag
har trots allt snerikesmiddag inplanerad på torsdag med sara
och sångboksfest
tjat tjat tjat jag vet
kommer iaf hem på lördag
går inte att undgå
ajdö
p.s
jag är stolt
min pappa har gått och blivit chef
platschef
inte illa, pappa lilla!
d.s

Kommentarer
Postat av: iza

heja ola!

2009-10-20 @ 13:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0