onsdagsträff

morgonstund har guld i mun
som jag brukar säga
relativt pigg efter nattens 10 h sömn
mycket skönt
min nya kudde gör susen med
en timmes morgonpromenad är skönt
men lite jobbigt också
men nu är den över
nu ska jag färdigställa mitt pm
innan jessica kommer och underhåller mig ett par timmar
hon ska dock till gävle och tilllbaka så det lär ta ett tag
perfekt
nu ska jag bara göra något av tiden med
en liten överrenskommelse har uppstått i klassen
bland några iaf
att vi ska lämna in pm2 imorgon
istället för på fredag
så vi kan gå till stocken på kvällen
det vore ju något
jag börjar få abstinens
men för att det ska fungera så måste jag ju jobba nu
nu nu nu
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0