överflöd

pm-fest ja
att man aldrig lär sig
blev tidig hemgång för mig och kvällens vapendragare
vaknade upp med ond höft imorse
kan fortfarande inte gå ordentligt
tänkte jag skulle sova bort smärtan
men tre timmar hjälpte inte
nu äter jag mammas lasagne och är i himmelriket
lite av en hemlängtanskänsla gör sig påmind idag
högtid och allt
första gången jag inte är med i kumla imorgon
känns lite jobbigt
hade varit mysigt
hade jag varit smart hade jag åkt hem nu i helgen ist
men det tänkte jag ju inte på
nästa gång ska jag även ha sådan framförhållning
att jag kan åka hem torsdag till måndag
det skulle jag gilla
höna bakade hallowenbakelser när jag ringde i förmiddags
mamma och pappa är också lediga
hade velat vara med dem idag
jag tror att jag är lite blödig idag
jag vill äta hallowenbakelser med dem
när vi pratade i telefonen skulle de precis fika
11 fika liksom
det saknar jag
kommer att värdera det när jag kommer hem
gjorde det när jag var hemma med
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0