tillbaka

efter ett mindre helvete till hemresa är jag nu tillbaka i uppsala
helgen har varit fantastisk
om jag får säga så
jag har hunnit med massor
gråtit med jessica på mc
shoppat loss i k-town
blivit bortskämt av mor och far
kollat musikklassernas konsert och blivit senimental
myst med familjen
färgat håret
träffat mormor och morfar
uppdaterar miniref
ätit mat med familjen och iza&jessica
skrattat åt pappa i soffan
varit hos tandläkaren
besökt min personliga frisör
ätit alldeles för mycket
analyserat jessicas liv
ätit lunch med farmor och farfar
haft en gammal hederlig eftermiddag/kväll hemma, en vanlig vardag

skum känsla att vara hemma
gick runt i huset och visste inte riktigt vad jag gjorde där
men ändå kändes det så skönt
där har tiden stått stilla
helt stilla
skönt
samtidigt kan jag njuta av mitt liv här
konstig känsla att åka tillbaka
fällde några tårar
men mest för att jag haft det så bra
nu är jag back on track
läser domar och lyssnar på melissa horn
snart iväg till riddartorget
mycket mycket att ta igen
synd
jag som hade velat gå ut och dansa ikväll
men nej
imorgon kommer jessica på besök
med mamma lena
lycka lycka lycka
nu ska jag fortsätta läsa om skattetillägg och EKMR
TACK ALLA FÖR HELGEN
kolla jag hittade
jag gillar att sjunga
som framgår av bilderna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0