antiteque

mamma och pappa har fört över busspengar
lycka lycka lycka
fantstiska föräldrar har jag
inte bara för att det hjälper mig med pengar
för att de är dem
och för att jag är jag så gör jag mkt annat än pluggar
framtisplanerar med irmalus
facebookar
dricker kaffe
har dock gjort lite idag
lite nyttigt
har trots allt suttit hela helgen
PM är klart på så när som 99.9999999999999 %
det är jag ändå stolt över
mamma har läst det med
varit kritisk
hon kan nämligen vara lika fittig som min lärare antagligen kommer att vara
ska försöka sammanställa det sista inför seminariet på tisdag nu
sedan ta tag i mitt liv
duscha
sedan ska jag och sara dansa natten lång på antitequet
lycka
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0