åter till verkligheten


så där såg det ut igår
min klass ja
eller seminariegrupp som det så fint heter
så ser vi ut
i oömma kläder
annat blev det efter ombytet
annat såg man ut när man kom hem med
1.5 h väntan i kö
JAG HATAR KÖ
för att få dansa sig svettig
men det var det värt
usch vad jag tjatar om svett
över till annat
fortfarande finne på hakan
som blivit sår
som inte vill gå bort
usch det med
inte är det snyggt
ser ut som om jag fimpat mig själv på hakan
vilken idiot gör det?
hoppas nu på att jag kommit ut min bakiskoma
eller vad jag nu befann mig i
lyckan i huvudet för tillfället är besöket i helgen

har nog inte riktigt förstått det
kom det det idag
kom även på att jag inte pratar med många hemma
typ bara mamma
iza och jag pratar även frekvent på skype
men jag vet exakt var jag har alla
ni blir inte av med mig
nu ska snorreelin diska
charmen med egethushåll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0