hösthösthöst

PM1 - inlämnat
Seminarie 4 - genomfört
Dunderredovisning - klar och redovisad
därför gör klassen det bästa av dagen
festar som om morgondagen inte existerade
leker lekar likt 10 åringar utomhus
+ alkohol
och dansar sig sedan svettiga på snerikes
min plan iaf
går inte därifrån förran det stänger
aldrig
annars roar jag sara
som sålt sin själ till snerikes ikväll
eller till garderoben
henne ska vi roa
på ett eller annat sätt
annars har hösten kommit till uppsala
supsala
det uppskattas
dock HATAR JAG MOTVIND
iaf när jag ska cykla
hatar hatar hatar
annars är hösten mysig
så länge vädret är som nu
blå himmel
och sol
det gillar vi
höstfika idag
det älskar jag
jag ska göra det till tradition för mig och ida
det ska jag
nu ska jag duscha
härligt
ALL IN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0