I lost myself

här i uppsala svänger humöret ungefär lika mkt som när det blåser orkanvindar
från att ha varit nöjd med livet
gick jag till att vilja åka hem
till att ringa pappa i panik
till att nu vara ganska lugn
känns bra
reccemottagningen igår är hittils uppsalas bästa
den lever vi på länge så att säga
kom just på att jag har mkt som ska ätas upp i mitt kylskåp inom en snar framtid
typ 14 ägg
halv äppelkaka
två liter mjölk
17 potatisar
4 lökar
etc
hur ska jag hinna?
bra fråga
gapa och svälj
nu blir det till att läsa och acceptera
sedan ifrågasätta
sedan tolka
sedan psykbryt
fyllehej

Kommentarer
Postat av: Anonym

och det är ju då, då, då, då, som tröjan ska på :P

2009-09-11 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0