ja just ja

lite piggare idag
fått lite mer gjort
pluggat
lyssnat på extremt tråkig föreläsning
varit hos ida i ulleråker
nu ska jag tydligen kurera mig ytterligare
var det tänkt
samt kanske städa med tanke på mitt studande besök
efter den här sjukan är över kommer jag gå ut hela tiden
jag är sjukt pepp hela tiden
jag fattar inte
vill gå ut
vill dansa natten lång
helst med sara och ida men andra funkar bra
skämt åsido
ännu en nationskväll tack!
vore det bästa
det här med att plugga nu känns avlägset
ska lämna in pm på tisdag
1-2 sidor
1.5 radavstånd
det skriver jag på måndag kväll
tänkte jag
men jag tror inte att det håller
tyvärr
får bli imorgon!
nu ska jag bara njuta av onsdagskvällen
trodde aldrig att jag skulle bli så sällskapskåt som jag blivit på sistone
typisk korridorstjej
fast jag hatar att dela på saker
älskar mitt lilla friland här borta
men ändå
tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0