prakt

reccegasque på snerikes
fin fin sittning
långdraget
trevlig bordherre
nyköpingsbo
trevligare bordsgranne
dansa i neon
typ
nationskorridorerna gömmer mkt
efterfest
intressant
hade vi dock kunnat skippa
2 h sömn hos sara för att vänta på soluppgången
och för att alla äckliga skulle lägga sig
nu 1h till
mitt besök kommer
älskar det
vi ska äta thai
och leka på stan
imrgon ska vi äta nationsbrunch
lovely
hoppas fröken fräken har bilder
vi har för övrigt blivit som ett gift par
innan vi somnade igår lät det så här
-Jag är så arg på dig
-Jag är så arg på dig med

Kärlek åt fröken fräken

Familjen Karlsson/Walderlo
puss


snerikes nationalsång
skulle jag nästan vilja påstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0