April 12

idag blev jag arg på mig själv
jag var på step
och tydligen är kordination något man tränar upp
och därmed förlorar om man inte underhåller den
det fick jag erfara
step har ju liksom varit min grej
men fan inte längre
och arg blir jag
jag har ju tyckt om step
vet dock inte om det är min faktiska kordination som försämrats
eller om det är intresset
eller om det är för att det finns mer speglar på friskis här än hemma
och jag faktiskt ser hur dålig jag är
hemma älskade jag step
gick fan på step 2
det svåraste
det här skulle vara step, rätt och slätt
i det fina vårvädret traskade jag dit
svett blev jag
men snarare av frustration än arbete
jag stod nämligen still flera gången
som de där jag själv hatar
damn jag suger
så nu måste jag antingen träna upp min kordination
eller skita i step och hålla mig till spinning
tror på det sista
sagt och gjort
på onsdag går jag på spinning
och på fredag
så det så

jag glädjer mig åt denna iaf
dela för att vi är glada
dels för att vi är fulla
dels för att vi gör om det imorgon
i övrigt såg vi ut som nedan i lördags





In på Snerikes
Där seglar vi fram
In på Snerikes
Där ror vi pojkarna i hamn
In på Snerikes
Där vi ligger med varann
In på Snerikes
SNailors SNailors SNailors!
Skepp o hoj!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ella

Elin jag får nu ångest av ditt tränande, din lilla vältränade snygging! Men fyfan vilken underbar bild på oss! Skriva ut och rama in nästa!

2010-04-12 @ 21:23:27
URL: http://ellastensson.blogg.se/
Postat av: Elinpelin

Ella min vän! Jag tränar för dig med jag lovar. och ja, bilden ska skrivas ut!!

2010-04-12 @ 22:15:45
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0